Monday, February 13, 2006

Sex - Kate Bingham

When I came home from school and told my mother
I was surprised she had even heard
of anything so disgusting.

She sat me in the kitchen and explained that fucking
was the closet a man and a woman could get
to wanting the same thing at the same time
and one day, when I was older, I would understand
that this was love.

~Kate Bingham

*******

In Urdu

jab main school say ghar aaya, main apni maan ko bola
mujahy hairan-gi hoti hai
kay usnay aisi nafrat ki baat kabhi suni ho.

Usnay majhay rasoee main bithaya aur vachhan diya
kay jab chudaee hoti hai to admi aur aurat usi pal main
usi cheez ko chanay main khoob pass ho hotay hain
aur eik din jab main bada ho jaoonga, to maujhay patta lggay ga
kay is ko mohabbat kaytay hain.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home